Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet

Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zi
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zi
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (15 zile): 99 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 8 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (24 h): 98 %

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 35 reclamatii la 1000 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 30 reclamatii la 1000 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0 %.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali:
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 8 ore
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (24 ore) – 99 %